امروز یکشنبه 27 مرداد 1398 ، عکس 2 پیک اوقات خوشی را برای شما آرزومند است .
آخرین تصاویر هنرمندان

پیاده‌ روی یک ورزش عالی برای حفظ و بهبود سلامت کل بدن است که با سوزاندن چربی‌ های اضافی به کاهش وزن کمک می‌کند. علاوه بر این از بیماری‌های قلبی- عروقی ، دیابت نوع ۲ ، پوکی استخوان و انواع سرطان‌ها نیز پیش‌گیری می‌کند.

در ادامه این مطلب با واریته همراه باشید تا ببینیم چگونه پیاده روی کنیم تا باعث تاثیر مثبت در کاهش وزن شود

اگر هدف شما از پیاده روی کاهش وزن است، سرعت شما در طول ورزش باید به طور مدام تغییر کند، هرگز بیشتر از ۳۰ ثانیه تا یک دقیقه در یک‌سرعت باقی نمانید، به عنوان مثال با یک سرعت مشخص در حال پیاده روی هستید، به مدت ۳۰ ثانیه سرعت پیاده روی خود را کاهش دهید و سپس سرعت خود را افزایش دهید؛ به این ترتیب به مدت ۱ دقیقه به شدت نفس می کشید و این کار را در طول پیاده روی به صورت متناوب انجام دهید.

به علاوه می توانید نوع پیاده روی خود را در طول روزهای هفته تغییر دهید، مثلا روزهای دوشنبه روی یک مسیر شیب دار تمرکز کنید و این ورزش را در سطح شیب دار انجام دهید و در روزهای سه شنبه بر روی پیاده روی سرعتی تمرکز کنید.

برای بهره بردن بیش‌تر از سلامتی چند روز در هفته به مدت ۳۰ دقیقه پیاده‌روی سریع انجام دهید. پیاده‌روی سریع یعنی این‌که شما در حین حرکت بتوانید حرف بزنید ولی نتوانید آواز بخوانید. در صورتی‌که شروع ۳۰ دقیقه پیاده‌روی در هر روز برای‌تان زیاد و خسته‌کننده است از زمان‌های کوتاه مثلا ۱۰دقیقه شروع کنید و به‌تدریج به این زمان بیافزایید. اگر هدف شما کاهش وزن است باید چند روز در هفته و بیش‌تر از ۳۰ دقیقه پیاده‌روی داشته باشید.

در پنج دقیقه آخر پیاده روی، به تدریج گام هایتان را کوتاه و سرعت تان را کم کنید تا به سرعت اولیه زمان گرم کردن برسید. ایم کار را با انجام تعدادی حرکت کششی تمام کنید. این کار ماهیچه ها را از انقباض خارج کرده و ضربان قلب را به حالت طبیعی برمی گرداند.

به این پست امتیاز دهید.
امتیاز دهید
برچسب ها :

، عکس 2 پیک
تا به حال هیچ دیدگاهی در این مطلب ارسال نشده است شما اولین نفر باشید